
Finde noch heute das Leder- oder Wildledersofa deiner Träume. Dein Wohnzimmer wird es dir danken.

(Material/Farbe auf dem Bild ist nicht mehr zum Kauf verfügbar. Wähle Maya Anilinleder für ein ähnliches Aussehen.)





Basierend auf 8559 Bewertungen
Powered by
Paal G
vor 9 Tagen
Absolut perfektes Kauf- und Liefererlebnis 😊
Automatisch übersetzt aus 🇳🇴 Norwegisch
(5)
Sweef
vor 8 Tagen
Hallo Paal. 😊 Das freut mich sehr, vielen Dank für dein Feedback und die netten Worte. 🌟 Liebe Grüße, Jens ☀️
Julie U
vor 9 Tagen
Kundenservice (Kontakt zu Paulina) war sehr angenehm. Sie konnte immer schnell und klar antworten und auch bei einem Problem weiterhelfen. Das Bestellen, der Versand und alles drum und dran lief super, wir sind nicht nur mit der Qualität des Sofas zufrieden sondern auch allgemein mit Sweef :)
(5)
Johanna
vor 11 Tagen
Rekommenderar inte någon att köpa en soffa från denna butik. Jag fick fel vara levererad och kundtjänstens hantering av detta är ett skämt. Hög leveranskostnad och soffan är heller inte värd sitt pris, eller den otroligt långa leveranstiden.
(1)
Sweef
vor 10 Tagen
Hej Johanna, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är verkligen ledsna över att du mottagit fel delar och förstår att det känns extra frustrerande efter lång leveranstid 💔 Jag kan se att nya delar redan har beställts till dig, och vi hoppas att de kommer fram inom kort så att du äntligen kan få glädje av din nya soffa fullt ut. Tack för ditt tålamod och din förståelse 💌 Bästa hälsningar, Nils 🌻
Katarina E
vor 11 Tagen
Otroligt smidigt att handla. Soffan levererades när den skulle, trevligt bemötande av leversnsfirman
(5)
Sweef
vor 10 Tagen
Hej Katarina, Tack för dina fina ord 💌 Vad roligt att höra att allt fungerade smidigt och att leveransen kom som utlovat. Vi är också glada att leveransfirman gav ett trevligt bemötande 🤩 Vi hoppas att du får mycket glädje av din nya soffa 🛋️! Bästa hälsningar, Nils 🌻
shirin J
vor 12 Tagen
Tog väldigt lång tid . Svårt att kontakta er och när man väl lyckas får man inget svar .
(3)
Sweef
vor 11 Tagen
Hej Shirin, Tack för din feedback 💌 Det är tråkigt att höra att du upplevt långa väntetider och att det varit svårt att få kontakt med oss. Vi förstår att det skapar frustration och beklagar verkligen att vi inte har levt upp till dina förväntningar. Vi tar med oss detta i vårt fortsatta förbättringsarbete kring tillgänglighet och svarstider 💛 Bästa hälsningar, Nils 🌻